Happy ForeVer

Happy ForeVer

Friday, May 1, 2015

the little "noah"

sejak akhir2 ni aku makin ghairah bisness
wp kecil2an dan khas utk teman2 tapi aku tetap seronok
mana tau lama2 aku boleh keluar label sendiri kan, hu hu

btw new comer dekat butik lemari bhaju ni adalah "noah" by suri & seth
perkenalan aku dgn "suri" ni masa pencarian tudung naelofar baroque

dia jer yg reply msg insta aku
so from there aku start ambik stok dgn dia
and we JV on ideas etc etc
dia ni bz giler
kalau sekali anta wassap mmg aku kena tunggu entah bila dia akan respond
apa pun both "suri" & "seth" ni bagus
komited and x berkira dgn aku he he


so congrats kepada "suri" kerana melahirkan 3 koleksi hijab "noah" iaitu :
printed one loop
printed 2 loops
and now plain studded

 hijabnye di dalam botol ya

the ular sawa he he


the plain studded shawl


so apa lagi support and give us a try with "noah" modesty yet stylish
boleh wassap saya at 0193497286
please enjoy "noah" everybody!!

sesiapa yg berminat nak bisness kecil2an  or besar2an sempena nak raya ni boleh jer contact saya for arrangement ya!


No comments:

Post a Comment

sharing ideas